fbpx
אופציה לחיפוי
אופציה לחיפוי פרגולה כאוהל סגור

פרגולה היא אחת מפתרונות ההצללה הנפוצים ביותר בישראל

וזאת בגלל המראה המיוחד שלה שלא ניתן לסרב לו, כך שלא פלא שפרגולות הן חלק מהנוף הנשקף ממרפסות וחצרות בישראל. מדינתנו הקטנה בורכה במזג אוויר ים תיכוני ובשמש המאירה לנו פנים במרבית ימות השנה, כך שמי שמחזיק ברשותו גינה פרטית או מרפסת שמש- חייב לדאוג לפתרון הצללה דקורטיבי שיתרום רבות לישיבה נינוחה בחצר או במרפסת בכל שעות היום. בשל הפופולריות הרבה של הפרגולות וחשיבתן, ניתן למצוא אותן כאוהל סגור מקורה המתאים לכל ימות השנה.

ברוב הבתים בישראל, הפרגולות משמשות להצללה וקישוט הגינה, אך ניתן להוסיף לעונת החורף חיפוי המשמש להגנה מפני גשמים ורוחות. אך כיצד זה עובד בפועל? ניתן להוסיף קירות העשויים משמשונית עם חלונות ודלתות התואמים בקפידה לאוהל ולהפוך את הפרגולה המרהיבה שלכם למעין אוהל סגור שיאפשר לכם לשבת בנוחות רבה בכל ימות השנה. את חיפוי האוהל יש לבצע על ידי חומרים איכותיים, על מנת שתוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים רבות.

שיטות הרכבת החיפוי לפרגולה

שיטת ההרכבה של החיפוי היא כל כך קלה, כך שהיא מאפשרת לכם לבצע זאת בשיטת עשה זאת בעצמך, על מנת שתוכלו בקלות רבה לפרק את ולהרכיב אותו בעונת החורף או בכל זמן רצוי. את ההרכבה הראשונה מבצע בעל מקצוע אשר מדגים לכם כיצד השיטה עובדת, כך שתוכלו לבצע זאת בקלות רבה לאחר מכן ולאחסן את החיפוי במחסן בימי הקיץ החמים. 

ישנן שיטות המאפשרות לכם להרכיב חיפוי גם על גג הפרגולה ולא רק על הדפנות שלה, כך שהפרגולה תהיה אטומה לגמרי בימי החורף. הדגש בבניית חיפויים אלו הוא – קלות השימוש בעת פירוק והרכבה, איטום מושלם לכל ימות השנה וכאשר מפרקים את החיפוי לא נשארים סימנים, כך שללא ספק מדובר בפתרון נהדר. מעבר לכך, ניתן להחליף את השמשונית או את הפלסטיק של החיפוי שנועד לימי החורף ברשת הצללה המיועדת לימי הקיץ, כך תוכלו ליהנות מיתרון נוסף אשר מתאים לכל מבנה ולכל גודל של פרגולה. 

 

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button