fbpx
חתונה בטבע
חתונה בטבע- איך עושים את זה נכון?

בעידן המתקדם של המילניום הנוכחי, כולנו מגלים שאף אחד בעצם כבר לא מתרגש מכלום.

ראינו, חווינו, הבנו שאין להמציא את הגלגל מחדש ובעקבות זה זרם תפיסתי חדש אך נושן, תופס חזק את מקומו… החזרה אל המקורות, הראשוניות הפשוטה, השמחה שמונחת ממש תחת אפינו, אם תרצו -ה”בראשית” שלנו או בשתי מילים שיתארו בפשטות מזעזעת יתרה –החזרה אל הטבע.

לא בכדי, בגלל סיבה זו ועוד כמה הצדקות כלכליות הגיוניות נוספות, חתונת טבע הפכה ל-say הטרנדי האחרון.

אז החלטתם בחוכמה רבה על חתונת טבע רק שלמען השם, איך עושים את זה נכון??!

דבר ראשון, תמיד עדיף מיקום עם רישיון ולפרטיזנים האמתיים שביניכם, בואו לא נשכח שבתוך קהל המוזמנים שלכם, סביר להניח שבני גיל הזהב לוקחים חלק בשמחה ולכן חשוב להבין שאין מצב שיצאו למסע כומתה בגילם. הנגישות ותנאי השטח הנוחים הינם תנאי הכרחי בהפקת האירוע..אאעעהההם… גם לכל זוגות הנעליים הנשיות  (ולראייה ה”דקים” זו המצאה של גברים!) אחד הפרמטרים החשובים בכל אירוע בשטח זה כמובן הנוחיות ( שירותים ) ולנו יש את הפתרונות המושלמים עבורכם, השכרת שירותים ניידים לכל אירוע בכל זמן ובכל מקום.
אך אם מדובר בחתונת חורף או קיץ, החוקים עלולים להיות שונים מקצה לקצה.

אז בחרתם לוקיישן שלא יפריע לשכנים ויהיה נגיש למוגבלים (יחסית), כיצד מקימים באמצע השממה שמחה?

בקיץ כמדינה שנמצאת במזרח התיכון, נוח לגמרי ובר ביצוע.

מה צריך? גנרטור לאספקת חשמל- מומלץ אחד שלא מרעיש , הצללה שהינה חלק מעיצוב האווירה, מחצלות, מערכות קירור לצינון הטמפרמנט השמח וקייטרינג טוב שמכיר אירועי חתונות בטבע ובשטח שידאג לשולחנות, כסאות, מפות וכמובן אוכל טוב. תכל’ס, בימינו לא חסרים כאלה.

אבל מה עושים בחתונת חורף? הרי אי אפשר לחזות יום סגרירי חודשיים- שלושה- חמישה קודם?!

חתונה בטבע ? מילת המפתח היא אוהלים!!

עדיין צריך את אותו גנרטור (שקט), מערכת חימום שתזרים פנימה אוויר חם באמצעות וונטות עבי צול, הבמה המובנת לחופה בכדי שכל המוזמנים יצליחו לצפות ולקחת חלק במעמד המרגש הזה ועוד ישנם כל כך הרבה פתרונות שטח שהדמיון שלכם, כמפיקים טריים, עוד לא העלה על דעתו.

אין ספק שאופי של אירוע מסוג זה יכתיב עיצוב כלליברוח טבעית וזורמת בכל פרט ופרט. מהדקורציה, כלי ההגשה, חוויית האכילה, המוסיקה ועד נראות הכלה.

לדוגמה, אם בחרתם בתפריט בשרי אז בהחלט יש מקום לצלייה קדמונית על גריל מסתובב והגשה בקדרות חרס, ואם טבעונים, דבר שעדיין יכול להוות עניין דיפלומטי חריף ולא פשוט בקרב הרבה משפחות בימינו, עדיין, ההגשה תהיה בכלי חרס אך מעוטרים באלומות פרחי שדה או בשיבולים. מה שבטוח, לא סכו”ם מכסף ושום כלי פורצלן מוקפדים.

בעצם, אחרי המנה הראשונה, מבלי לפגוע בעדה, מגיעה בדרגת חשיבותה, הוד רוממותה- הכלה!

גם כאן חתונת הטבע תיתן את האוקטבה שלה. הכלה, ככל הנראה, תופיע מופיעה שמלת כלה כפרית או שמלת כלה וינטאג’, תסרוקת מרושלת או קלועה, שזורת פרחים או מסרקיות שיער שמשדרות ניחוח של פעם. אותה ראשוניות פשוטה שרובנו נכספים אליה. האיפור הטבעי, הבתולי והרענן שיגרום לכל מתבונן בה להיאנח לרווחה ולהיזכר בערגה כמה טהורה, יפה ופשוטה היתה פעם השמחה ועד כמה יפה היא האהבה.

לשם כך, וכפי שנאמר מלכתחילה, כל חוויית חתונת הטבע שליבכם וכיסכם חפצים בה, פרוסה לפניכם… כל שעליכם לעשות מהרגע שבחרתם בחתונה שכזו היא לצוות את בעלי המקצוע הנכונים אשר מבינים אירועי שטח, שומעים את הניואנסים הדקיקים והכמוסים של ליבכם ויודעים כיצד להפוך חזון למציאות.

על מה נדבר במאמר זה

מאמרים נוספים

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button