fbpx

פתרונות הצללה לאירועים

אירועי חוץ לא בכדי הפכו לשם ודבר בתחום האירועים ונראה כי מפיקי אירועים רבים ממליצים ללקוחותיהם להפיק אירוע חוץ מושקע, על מנת לשבור את המיתוס הקיים של אולם אירועים מקורה. הודות לחברות המציעות מגוון רב של פתרונות הצללה ואוהלים האטומים לפגעי מזג האוויר, ניתן כיום לקיים כל סוג אירוע תחת כיפת השמים ללא חשש ממזג האוויר. פתרונות הצללה אלו, הינם יעילים כהגנה מפני השמש הקופחת במדינתנו ומפני הגשמים המטפטפים מידי פעם.

אוהלים לאירועים - הצללות לאירועים

מגוון פתרונות הצללה מובילים

פתרונות הצללה נחלקים לשני סוגים עיקריים – ישנן רשתות צל אותם ניתן להתקין במקום האירוע, או לחלופין להקים אוהלים לאירועים המשמשים ם כפתרון הצללה וגם לצורך תיחום המקום. בואו נראה את ההבדלים בניהם ונראה מה הכי מתאים לאירוע שלכם:

התקנת רשתות צל לאירועים – חשוב לציין כי את רשתות הצל ניתן להשכיר לתקופות קצרות על ידי חברות המציעות “השכרת ציוד לאירועים”. את רשתות אלו ניתן להתקין במקומות שונים, כמו למשל – בפארקים, בבתים פרטיים, על חוף הים, בטבע ובעצם בכל מקום בו תרצו לקיים את האירוע שלכם. כאשר מדובר באירוע המתבצע בצהרי היום, התקנת רשת צל היא הכרחית על מנת להן גם על האורחים הנמצאים במקום וגם על הריהוט והכיבוד המוגש באירוע, כך יוצא שאורחי האירוע ייהנו כל רגע תחת רשתות הצל.

ראה גם: בד לייקרה להצללה

הקמת אוהלים לאירועים – אוהלים הם ללא ספק הדור הבא לעריכת כל סוגי האירועים במתחם פתוח. אוהלים אלו יכולים להיות סגורים ואטומים מפני פגעי מזג האוויר או שהם יכולים להיות פתוחים ולשמש כפתרון הצללה מצוין מפני השמש הקופחת. היתרון הבולט באוהלים הוא – שניתן למזג אותם בימים חמים על ידי מערכות מיזוג המותקנות מחוץ לאוהלים ומזרימות אוויר צלול פנימה, כך שהם גם משמשים כפתרון הצללה מצוין מפני השמש וגם אורחי האירוע יוכלו ליהנות ממזג אוויר צלול.

מה חשוב לדעת כאשר מזמינים פתרונות הצללה לאירועים?

ישנם פתרונות שונים של הצללה החל מרשתות צל שונות, חלקן איכותיות וחלקן פחות, לכן חשוב לוודא טרם ההתקנה כי מדובר ברשת בעלת צפופות גבוהה ובכן חסינה מאש.

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button