fbpx

איך לבחור אוהלים לאירוע בטבע?

הטבע מציע, לצד מסלולים יפים לטיולים ולפעילויות פנאי, גם תפאורה נאה המתאימה לכל סוגי האירועים. הפקת אירועים בטבע מאפשרת לארגן חתונות ובר מצוות, בריתות ואירועים עסקיים, ימי הולדת וימי גיבוש. אבל מה עושים כאשר רוצים ליהנות ממתחם נעים ומקורה בטבע? הפתרון המנצח הוא הקמת אוהלים והצללות. אבל האם כל סוג אוהל יתאים? יש לבחור את האוהלים בקפידה כדי שיתאימו היטב לאירוע ויתרמו להצלחתו.

חתונה בטבע

הגודל והסגנון

לאירועים השונים – חתונות, אירועים עסקיים ואחרים, כדאי לשכור אוהלים בהתאם לאופי האירוע ולגודלו. הפקת האירועים בטבע, שיהיו מאופיינים במספר משתתפים גדול תתבסס על אוהל גדול מידות. חשוב שהשטח המקורה לא יהיה כזה שיגרום לצפיפות או למחנק. יש לשים לב לכך שגם התקרה של האוהל תהיה בפרופורציה מתאימה, כך שלא תיווצר תחושה לא נעימה.

ישנם סגנונות שונים של אוהלים, כך שמלבד הגודל כדאי לשים לב גם לסגנון. ישנם אוהלים בסגנון קלאסי ואוהלים שיתאימו מאוד לכנסים או לאירועים לצעירים. יש אוהלים שצורתם תתאים מאוד לאירועים משפחתיים ויש כאלה שיציגו את החזות שתתאים לאירועים מפוארים, לחתונות יוקרתיות או לאירועי בוטיק ייחודיים המתקיימים בשטח.

האוהל והסביבה

אירועים בטבע יכולים להתקיים בסביבות שונות: על חוף הים, בפארק ירוק, בחורשה, על גב ההר, בגינה גדולה וכיוצא באלה. כדאי לבחור את האוהל גם בהתאם לכך. יש אוהל לאירועים למכירה שיתאימו מאוד לאירועים שמתקיימים בחוף הים. יש אוהלים שיתאימו יותר להקמה על גבעה או על הר, שם מנשבות רוחות עזות יותר. יש אוהלים בעלי חזות המתאימה לכל סביבה בה ניתן לקיים אירועים טבעיים וייחודיים.

אווירה פתוחה, אווירה סגורה

כדאי לזכור שהפקת אירוע בטבע יכולה להתקיים בעונות שונות ובתנאי מזג אוויר שונים. יש לבחור את האוהל בהתחשב בעונה ובתחזית הרלוונטית לזמן האירוע. כאשר עורכים אירוע בתקופה שבה לא חם מדי ולא קר מדי, ניתן בהחלט לבחור אוהל בסגנון פתוח. אוהל כזה מאפשר ליהנות גם מהמראה הפסטורלי של הטבע שבחוץ. כאשר חם מדי או כאשר רוצים ליצור הפרדה ברורה בין ה”פנים” לבין ה”חוץ” ניתן לבחור אוהלים במראה סגור.

נוסיף ונאמר שישנם אוהלים שמאופיינים במראה מרובע מאוד ויש כאלה שנראים יותר מעוגלים. יש אוהלים בעלי קצה מחודד ותקרה דמוית פירמידה ויש אוהלים בעלי תקרה שטוחה. אז מה עדיף? אין לכך תשובה חותכת. חשבו על העיצוב שנראה לכם נכון, על כמות הצל והאור הרצויה, חשבו על הצבע שמדבר אליכם (יש אוהלים לבנים ויש גם צבעוניים), חישבו על סוג האירוע, על טיבו וכמובן על האורחים שלכם. כך תוכלו להתאים טוב יותר את האוהל לאירוע.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button