fbpx
אוהלים לאירועים
איך להפיק אירוע בטבע?

הפקת אירועים בטבע

 במקום פתוח לא חייבת להיות מאתגרת במיוחד. כיום קל מאד לארגן כל אזור חיצוני על מנת שיהיה נוח ונעים לכנס בו אנשים, לארגן הפעלה מקורית או תכנית אומנותית וכמובן לדאוג לכל הנוחיות הדרושה עבור האורחים. יתרה מכך, ישנם כיום אנשי מקצוע שניתן להתייעץ אתם בנוגע לנושא של הפקת אירועים במקומות פתוחים וכך לקבל שלל רעיונות טובים ועצות טובות שישפרו את האירוע מאוד, כגון הצללה איכותית להגנה מפני הקרינה. כאשר מדובר על אירוע שאמור להתקיים במזג אוויר חם ולח – הדבר החשוב ביותר לתת בו את הדגש הוא האוהל שבו יתקיים האירוע.

מזג האוויר בישראל חם ולח רוב השנה. אנחנו כבר בשנת 2023 ועונת הקיץ הופכת לחמה יותר ויותר עם השנים. למרות החום הכבד, אין זה אומר כי צריך להתפשר על הפקת אירועים בטבע. ניתן להפיק אירוע חוויתי ופסטורלי במיוחד בעזרת  אוהלים ממוזגים המאפשרים לשלוט על הטמפרטורה ונותנים את הפתרון האידאלי לחום הקיץ. השהייה באוהל הממוזג נותנת את התחושה ממש כמו של שהייה במבנה סגור וממוזג ועם זאת פותחת את האפשרות לאורחי האירוע לצאת לשמש לבחירתם ועדיין להיות בתוך מתחם האירוע. אין ספק כי מעבר לנופים הנשקפים מהטבע והירוק מסביב שמוסיפים לחוויה, גם האופציה של הפקת אירועים בטבע עם מיזוג ועם יציאה לשמש משדרגת פלאים את האירוע עצמו.

מה חשוב לדעת אודות אוהלים לאירועים?

ישנם אוהלים ממוזגים בגדלים שונים שיכולים להתאים לכמות גדולה או קטנה של אנשים. נוסף לכך יש אפשרות להשכיר אוהל ללא מיזוג כלל, מה שיכול להתאים למזג אוויר יותר נעים שאינו קר או חם מידי, כך שעדיין יש את אפקט ההצללה על האירוע. האוהל יכול להיות עם קירוי חלקי או מלא בהתאם לרצונו של מפיק האירוע והפתחים והחלונות בו יכולים להיות סגורים – מתאים לעונת החורף, או פתוחים לאוורור נוסף בעונת הקיץ.

לא רק האוהלים מהווים פתרון להפקת אירוע בטבע וניתן גם להשכיר שירותים ניידים לשטח לכל אירוע, מקלחות ניידות ברזיות, וכמובן הצללות במגוון גדלים וצבעים. ההצללות מספקות צל במיקומים אותם מפיק האירוע יבחר ומעבר לאפקט ההצללה, הן מספקות גם פן עיצובי לכל האירוע. אם מדובר באירוע קטן אפשר להשכיר רק את האוהלים או ההצללות, אך אם מפיקים אירוע גדול עם מספר משתתפים רב, עדיף ליצור מתחמי הצללה שונים עם אוהלים פתוחים למחצה או סגורים וצליות למתן נוחות מקיפה. ללא ספק, האוהלים עם מיזוג חם או קר בהתאמה לעונות ופתרון ההצללות מהווים פתרון מושלם להפקות אירועים בטבע ומאפשרים חוויה פסטורלית בלתי נשכחת.

 

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button