fbpx
להפיק אירוע צוות על הצד הטוב ביותר
להפיק אירוע צוות על הצד הטוב ביותר

להפיק אירוע צוות על הצד הטוב ביותר הפקה של אירוע המיועד לצוות עובדים היא הפקה מאתגרת ומיוחדת. יש הרבה מאד פרמטרים שצריך וחשוב לעמוד בהם ולבטח למנהלי הארגון או למי שמארגן את האירוע יש מטרה מסוימת שחשוב להם להשיג ונמצאת תמיד מול העיניים לאורך תהליך ההפקה. למה צריך לשים לב? מה חשוב במיוחד בזמן התכנון?

מהו אירוע צוות באוהל?

לאירוע המיועד לעובדים יכולים להיות לא מעט סוגי אירועים:

אירוע גיבוש – שהמטרה שלו להעמיק את ההיכרויות בין העובדים ולהביא ליצירת היכרויות חדשות, אוהל לאירועים מושלם עבור מטרה זו.
יום כיף – יום לא אמצעי שכל כולו מרוכז בשבירת שגרה, אוורור וביצוע פעולות לא שגרתיות. יום כיף יתקיים בדרך כלל מחוץ למשרד.
אירוע להעלאת המורל – כזה שאמור לקרב את העובדים לארגון, לחזק את הקשר שלהם אחד כלפי השני או כלפי ההנהלה.
יום להכרות עם מקום העבודה – מתאים עבור קבוצת עובדים שזה עתה התחילה לעבוד או כזה שבזכותו יכולים העובדים להכיר מחלקות שעל בסיס יומיומי אין להם קשר איתן או שהם כלל לא יודעים עליהן.
סדנאות לימוד – סדנאות קצרות של לימוד נושאים מקצועיים או תכנים כאלה שיקדמו את העובדים ויתרמו לפיתוח המקצועי שלהם.

איך מפיקים אירוע צוות?

כאמור, הרעיון הטוב ביותר הוא לארגן את האירוע מחוץ לכותלי המשרד, במקום אחר ובלתי מוכר. כתלות במזג האוויר ובפעילויות שאמורות להנעים את זמנם של העובדים – אפשר גם לבחור במקום פתוח תחת כיפת השמיים ואז כדאי להיערך כמו שצריך עם האביזרים שיהיו הכי מתאימים – אוהלים או אמצעי קירוי שיהיו גדולים דיים להכיל את מספר העובדים הצפוי להגיע, כיום אפשר לשכור במות או אוהלים בגדלים שונים שניתן בתוכם גם לקיים את הסדנאות וכך ליצור אווירה מיוחד ושונה מזו שהעובדים רגילים.

מה היתרון של אירוע צוות במקום שונה?

אי אפשר להביע במילים את האוורור ואת ניקוי הראש שיביא איתו אירוע צוות שיתקיים באוהל חיצוני שבתוכו יש את כל הציוד הדרוש לקיום סדנא או ההרצאה. בפינה אחת יהיו שולחנות וכיסאות, בצד אחר יהיה מזנון עם שתייה או כמה סוגי מאכלים ובעצם העובדים ירגישו שהם הגיעו לאירוע ולא בהכרח ליום כזה או אחר שקשור לעבודה המקצועית שלהם. כשפוגשים את המנהל ואת שאר עובדי הצוות בנסיבות בלתי תלויות – קל יותר לשוחח על נושאים שונים, להכיר לעומק ולהתגבש בצורה שונה לגמרי.

יתרון גדול של אירוע בחוץ

כאשר מחליטים לקיים סדנא כזו או אחרת במקום פתוח וחיצוני – יש הרבה יותר אפשרויות שעשויות להתאים בתור התוכן של האירוע. כאשר רוצים לתכנן אירוע בעל תוכן מסוים שאי אפשר להעביר או להפיק במקום סגור – הרי שיש לזה ערך מוסף עצום. רכיבה על סוסים, ניתוח התנהגויות או פיתוח של צוות ושיפור התקשורת בין העובדים – לכל אלה תהיינה השפעות שונות בזכות היציאה מהמשרד והפעילות המבוצעת בחוץ, בחיק הטבע או תחת כיפת השמיים. גם העובדים יידעו שהם עומדים לחוות חוויה מיוחדת במינה.

הכנת השטח לקיום האירוע

חשוב לוודא שכל האמצעים הדרושים לקיום האירוע בצורה תקינה נמצאים במקום – מחסומים, במה בגודל המתאים או אוהל שיש בתוכו את כל הדרוש – פינת קפה, שולחנות וכיסאות. כדאי לוודא שנבחר מקום שיש בו שירותים בקרבת מקום ושהגישה אליו נוחה עם כלי רכב. התאמה לתנאי מזג האוויר חשובים גם הם – מזגנים ניידים או תנורים לחימום. מתן תשומת לב לכל הפרטים האלה תוודא שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם וישיג את המטרות של מי שארגן אותו.

על מה נדבר במאמר זה

בואו נדבר בוואצאפ
1
צריכים עזרה ?
צריכים עזרה ? לחצו כאן ונוכל לדבר ישירות בוואצאפ
Call Now Button